+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel Kijev Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 219 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Eva Baslerová

jednotlivec, 5.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byla jsem se vším velmi spokojená a určitě se do Františkových lázní budu vracet.

  • Vyšlo nám skvělé počasí. Krásná květinová výzdoba lázeňských domů i prostorů v parku.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Maria Seifertová

skupina přátel, 14.9.2021

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Pro nenáročné strávníky dobrá volba.

  • strategické umístění hotelu v centru dění a poskytované služby s výjimkou stravování

  • teplá strava

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 31.8.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 3.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 22.7.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt byl jedním slovem perfektní a určitě se k vám vrátím! Měla jsem nádherný výhled na hlavní ulici (pěší zónu) a musím velmi pochválit ochotný personál a skvělou údržbu hotelu.

  • Check-out v 9 hodin je velmi brzký, ale vzhledem k tomu, že check-in je nabízen již od 11:00, je to pochopitelné.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alena Klugarová

jednotlivec, 21.7.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Nádherný klid na hotelu po celý den,vše dobře zorganizované, procedury poctivě odvedené, milý ochotny personál, dobrá strava, příjemná jídelna i její obsluha. Hotel Kijev je jedna z nejkrásnějších budov, krásně ozdobený květinami. Příjemné balkony.

  • Zdravotní sestry by mohly být usměvavější. Zlepšit úklid, na pokoji starý prach na skříňce pod televizí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Milena Zbranková

jednotlivec, 20.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Náš pobyt v hotelu Kijev byl po všech stránkách pohodový.

  • Ubytování, strava, procedury a přívětivost všech zaměstnanců.

  • Vše bylo, jak má být, žádné výhrady.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 12.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Klid, příjemné prostředí.

  • Některé části zařízení pokojů, zejména vestavěné skříně v předsíňce, nesly známky opotřebení. Další se netýká objektu, kde jsem byl ubytován. Mnoho objektů ve Františkových Lázních (domy, pavilony s prameny) je ve špatném stavebním stavu, vyžadují opravy. Hodně domů opuštěných. To nedělá dobrý dojem. Pravděpodobně chybí prostředky.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 12.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 31.5.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pokud mohu hodnotit kvalitu ubytování a procedury, je to na jedničku. Co se týče polopenze hodnotím spíš horší 3. Pro pány jsou porce určitě malé, z menu se dalo vybrat, ale jídlo bylo hodně dietní spíše bez chuti.

  • Poloha hotelu je výborná, přímo na kolonádě a přitom s báječným výhledem. Procedury dobře naplánované, personál přívětivý, dobré orientační značení i pro začátečníky, wifi k dispozici, pěkný rehabilitační bazén. Služba v recepci příjemná a vstřícná.

  • Velkým problémem bylo nařízené vyklizení a opuštění pokoje již v 9 hodin. Bylo nám sice dovoleno uložit si zavazadla do odjezdu v recepci, ale tam bylo málo místa, takže v případě, že by nás bylo víc, nevím jak by to dopadlo. V podstatě jste jako host už mírně řečeno nežádoucí, připadaly jsme si jako žebráci. Náhodou jsme měly nádherné počasí, tak jsme dobu do odjezdu vlaku využily procházkami do okolí, nevím jak by se to řešilo, kdyby např. silně pršelo. Na dotaz v recepci, zda bychonm si event. za příplatek mohly ponechat v jednom pokoji kufry až do odjezdu, nám bylo řečeno, že jsme to měly hlásit při příjezdu. Na tuto možnost nás ale nikdo neupozornil, nebylo to ani uvedeno v nabídkách pobytu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 14.12.2020

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Sauna a bazén, byl supr. Výlety v okolí též. Všichni byli moc vstřícný a laskaví- jak v recepci, tak v lázní i v kuchyni.

  • Přijela jsem s přítelem a bohužel jedna postel byla vpravo a druhá vlevo, ale nevadilo. Chápu, že každý pokoj není stejný.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Růžena Hynková

dospělý pár, 24.8.2020

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
98 %
  • pobt služby se nám elice líbili, strávili jsme zde příjemný pobyt.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Jana Modřická

jednotlivec, 17.8.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • jídlo jako ve školní jídelně a hlavně pro pány malé porce

Personál
9
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

DAGMAR STRAKOVÁ

jednotlivec, 27.7.2020

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Pácl

dospělý pár, 27.7.2020

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Profesionální chování, příjemné vystupování personálu lázní. Vše v klidu bez stresu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Alena Řádková

jednotlivec, 20.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Celkově se mi v Kijevě moc líbilo, mám jen připomínku k nástupu, kdy se mi od pí. recepční dostalo informace, že mám jít do jídelny s lístkem příští den ráno, takže jsem přišla první den o večeři. Pak ještě ten noční poplach, ale to byla spíš legrace. Děkuji za vše a zdravím Alena Řádková

  • Čistota na pokoji, dobrá strava, chutná jídla a ke všemu saláty.

  • viz výše-kauza večeře. Ale ani mi tak nešlo o večeři, jako že jsem si byla nucena koupit kebab a bylo mi z něj celou noc těžko. Jinak vzpomínám na jídlo u vás v dobrém, moc mi chutnalo

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Blanka Karlová

jednotlivec, 19.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • I přes koronavirová omezení hotel i služby fungovaly výborně, moc se nám pobyt líbil a rádi bychom určitě přijeli znovu.

  • Na stránkách hotelu není zmínka o možnosti předem si domluvit parkování přímo u hotelu (ale je jen pro velmi omezený počet aut), což bychom využili vzhledem k manželovu zdravotnímu stavu. Parkování za poplatek znamená na hlídaném parkovišti u vlakového nádraží, což pro něj bylo poměrně daleko.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Helena Vaclavova

jednotlivec, 3.7.2020

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Baloun Josef

dospělý pár, 2.7.2020

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9