+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 217 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 31.8.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 3.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 22.7.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt byl jedním slovem perfektní a určitě se k vám vrátím! Měla jsem nádherný výhled na hlavní ulici (pěší zónu) a musím velmi pochválit ochotný personál a skvělou údržbu hotelu.

  • Check-out v 9 hodin je velmi brzký, ale vzhledem k tomu, že check-in je nabízen již od 11:00, je to pochopitelné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alena Klugarová

Einzelreisender, 21.7.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Nádherný klid na hotelu po celý den,vše dobře zorganizované, procedury poctivě odvedené, milý ochotny personál, dobrá strava, příjemná jídelna i její obsluha. Hotel Kijev je jedna z nejkrásnějších budov, krásně ozdobený květinami. Příjemné balkony.

  • Zdravotní sestry by mohly být usměvavější. Zlepšit úklid, na pokoji starý prach na skříňce pod televizí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Milena Zbranková

Einzelreisender, 20.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Náš pobyt v hotelu Kijev byl po všech stránkách pohodový.

  • Ubytování, strava, procedury a přívětivost všech zaměstnanců.

  • Vše bylo, jak má být, žádné výhrady.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 12.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Klid, příjemné prostředí.

  • Některé části zařízení pokojů, zejména vestavěné skříně v předsíňce, nesly známky opotřebení. Další se netýká objektu, kde jsem byl ubytován. Mnoho objektů ve Františkových Lázních (domy, pavilony s prameny) je ve špatném stavebním stavu, vyžadují opravy. Hodně domů opuštěných. To nedělá dobrý dojem. Pravděpodobně chybí prostředky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 12.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 31.5.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pokud mohu hodnotit kvalitu ubytování a procedury, je to na jedničku. Co se týče polopenze hodnotím spíš horší 3. Pro pány jsou porce určitě malé, z menu se dalo vybrat, ale jídlo bylo hodně dietní spíše bez chuti.

  • Poloha hotelu je výborná, přímo na kolonádě a přitom s báječným výhledem. Procedury dobře naplánované, personál přívětivý, dobré orientační značení i pro začátečníky, wifi k dispozici, pěkný rehabilitační bazén. Služba v recepci příjemná a vstřícná.

  • Velkým problémem bylo nařízené vyklizení a opuštění pokoje již v 9 hodin. Bylo nám sice dovoleno uložit si zavazadla do odjezdu v recepci, ale tam bylo málo místa, takže v případě, že by nás bylo víc, nevím jak by to dopadlo. V podstatě jste jako host už mírně řečeno nežádoucí, připadaly jsme si jako žebráci. Náhodou jsme měly nádherné počasí, tak jsme dobu do odjezdu vlaku využily procházkami do okolí, nevím jak by se to řešilo, kdyby např. silně pršelo. Na dotaz v recepci, zda bychonm si event. za příplatek mohly ponechat v jednom pokoji kufry až do odjezdu, nám bylo řečeno, že jsme to měly hlásit při příjezdu. Na tuto možnost nás ale nikdo neupozornil, nebylo to ani uvedeno v nabídkách pobytu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 14.12.2020

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Sauna a bazén, byl supr. Výlety v okolí též. Všichni byli moc vstřícný a laskaví- jak v recepci, tak v lázní i v kuchyni.

  • Přijela jsem s přítelem a bohužel jedna postel byla vpravo a druhá vlevo, ale nevadilo. Chápu, že každý pokoj není stejný.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Růžena Hynková

Älteres Paar, 24.8.2020

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
98 %
  • pobt služby se nám elice líbili, strávili jsme zde příjemný pobyt.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10

Jana Modřická

Einzelreisender, 17.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • jídlo jako ve školní jídelně a hlavně pro pány malé porce

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

DAGMAR STRAKOVÁ

Einzelreisender, 27.7.2020

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslav Pácl

Älteres Paar, 27.7.2020

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Profesionální chování, příjemné vystupování personálu lázní. Vše v klidu bez stresu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alena Řádková

Einzelreisender, 20.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Celkově se mi v Kijevě moc líbilo, mám jen připomínku k nástupu, kdy se mi od pí. recepční dostalo informace, že mám jít do jídelny s lístkem příští den ráno, takže jsem přišla první den o večeři. Pak ještě ten noční poplach, ale to byla spíš legrace. Děkuji za vše a zdravím Alena Řádková

  • Čistota na pokoji, dobrá strava, chutná jídla a ke všemu saláty.

  • viz výše-kauza večeře. Ale ani mi tak nešlo o večeři, jako že jsem si byla nucena koupit kebab a bylo mi z něj celou noc těžko. Jinak vzpomínám na jídlo u vás v dobrém, moc mi chutnalo

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Blanka Karlová

Einzelreisender, 19.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • I přes koronavirová omezení hotel i služby fungovaly výborně, moc se nám pobyt líbil a rádi bychom určitě přijeli znovu.

  • Na stránkách hotelu není zmínka o možnosti předem si domluvit parkování přímo u hotelu (ale je jen pro velmi omezený počet aut), což bychom využili vzhledem k manželovu zdravotnímu stavu. Parkování za poplatek znamená na hlídaném parkovišti u vlakového nádraží, což pro něj bylo poměrně daleko.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 13.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Helena Vaclavova

Einzelreisender, 3.7.2020

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Baloun Josef

Älteres Paar, 2.7.2020

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

doc. Karel Tabery

Älteres Paar, 30.6.2020

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • že hotel je v centru lázní a přesto tam bylo v noci ticho a klid. Strava byla chutná, obsluha v jídelně rychlá, organizace procedur skvělá a setkání s doktorkou příjemné.

  • U některých večeří byl jen plátek masa se zeleninou bez přílohy, o čemž jsme nebyli předem informováni. Na požádání jsme ale dostali pečivo.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Magda Hanychová

Einzelreisender, 16.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • vše

  • nic

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10