+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 219 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

doc. Karel Tabery

Älteres Paar, 30.6.2020

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • že hotel je v centru lázní a přesto tam bylo v noci ticho a klid. Strava byla chutná, obsluha v jídelně rychlá, organizace procedur skvělá a setkání s doktorkou příjemné.

  • U některých večeří byl jen plátek masa se zeleninou bez přílohy, o čemž jsme nebyli předem informováni. Na požádání jsme ale dostali pečivo.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Magda Hanychová

Einzelreisender, 16.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • vše

  • nic

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Růžena Hrdličková

Einzelreisender, 10.3.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Prijemné klidné místo a výborná rychla obsluha v jídelně .

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Karel Smatana

Einzelreisender, 17.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Simona Kubátová

andere Gruppe, 18.11.2019

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo v pořádku a ráda se do hotelu vrátím.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslav Urbánek

Älteres Paar, 2.9.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • V hotelu Kijev jsme byli již v roce 2016 a jsme rádi, že jsme se sem letos zase dostali. Po rekonstrukci je hotel v perfektním stavu. Rádi se sem zase budeme vracet. Urbánkovi.

  • Hotel Kijev budeme doporučovat svým známým, protože je to nejlepší lázeňský hotel ve Františkových Lázních s ochotným a milým personálem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 30.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Pobyt v hotelu maximální spokojenost,ochota personálu,čistota v hotelu i na pokoji. Určitě pojedu příště znovu a na delší pobyt.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
8

Květoslava Šmardová

Einzelreisender, 23.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Zdravím a moc děkuji za VSTŘÍCNÉ a vlídné jednání recepce, sestřiček příjmu v Kijevu. Nabídkový panel naproti recepci je skvělý. Přesto by mohlo být vyvěšeno pár letáků s podrobnějšími informacemi tech nejznámějších turistických míst na nástěnce (Cheb např.) Kulturu jsem čerpala z "Františkolázeňských listů". Nabídka při výběru u polopenze by mohla být bohatší /podobně jako u obědů by mohly být ryby např...../- nebo výběr švédských stolů jako např. v Goethe. Na pokoji by mohl být fén (jako v jiných hotelích).

  • Vlídné jednání recepce a sestřiček v Kijevu také pokojská byla milá... Moc! děkuji rezervaci v Kijevu za změnu termínu (po úrazu...)

  • No, mohly by být doladěny digitální kanály - počet pouhých 8 analogových v ČJ je malý.... (i když chápu, že ladění je zablokováno kvůli zahraničním klientům, kteří televizi rozladí nejspíš). Argument - že není anténa - neobstojí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Věra Zajícová

Einzelreisender, 19.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Libuše Svobodová

Einzelreisender, 26.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Tóthová Hana

Einzelreisender, 24.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velice spokojená, jak se službami, tak i personál byl velice příjemný a velice ochotný. Do budoucna určitě ještě pobyt v lázeňském hotelu Kijev zopakuji!!! Přeji krásný den.

  • ubytování, stravování, krásné prostředí, lázeňská péče nemá chybu. Doporučuji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Míšková Věra

Einzelreisender, 10.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Karbanova Miloslava

Einzelreisender, 29.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Velmi dobré, ochotný celý personál hotelu. Hezký týdenní pobyt.

  • perfektní masáže

  • Zde jen připomínka, snídaně mohly být pestřejší, více druhů pomazánek by nebylo na škodu, někdy se stalo,že již kolem půl 9 nebyly doplňovány saláty.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Hana Štaimarova

Einzelreisender, 20.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Idealní poloha hotelu ochota se zajištěním 1/lůžkového pokoje profesionální přístup na procedurách

  • V hotelu Kijev není zcela žádná nabídka kulturního programu,ani přednáška,beseda,film, hudba atd...……. mohu porovnávat s řadou jiných lázní zde je nejjednodušší stravování a to i pro samoplátce,výběr na t.z. Tablu velmi chudý. chybí prostor na uložení zavazadla při odjezdu na cca 2-3 hodiny.l Hotel po rekonstrukci má u vchodu a pro 3 jídelny pouze jedno WC ,které je společné pro ženy a muže.l

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 20.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

Hana

Gruppe von Freunden, 6.5.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Příjemná atmosféra. Domácí prostředí. Kvalita ubytování a služeb.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Lázeňský hotel Kijev hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté, děkujeme za Vaše kladné vyjádření. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a věříme, že náš lázeňský dům navštívíte i v budoucnu.
Přeji krásné dny Monika Klazarová, ved. obch. úseku

Elisabeth Held

Einzelreisender, 23.2.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • bekamen keine halbpension -abendessen. mussten noch 5euro nachbezahlen,statt 187eurodann 192 euro

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Mašitová Eva

Einzelreisender, 17.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Vladimír

Einzelreisender, 8.12.2018

Litvínov Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Vysoká kvalita stravování.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • I to počasí nám přálo. Se vším, velká spokojenost.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10