+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 219 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Paterová Růžena

Einzelreisender, 8.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pouze malá informovanost při nástupu, co se objednávek jídla týká. Jinak super

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Dana Šindelářová

Einzelreisender, 24.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem naprosto spokojená, byl to nádherný a příjemný pobyt, personál vynikající. Doporučuji všem.

  • Příjemní lidé Bohatá nabídka procedur přímo v hotelu Čistota Klid Výborná kuchyň Příjemní klienti na společných procedurách Krásná poloha hotelu Velmi příjemná atmosféra v hotelu i v okolí Balkonek na hlavní třídu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Brzoňová

Einzelreisender, 21.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Líbilo se mi vše pobyt služby doporučuji svým známým

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Kamila Urbanová

Einzelreisender, 20.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Marek Nečas

Älteres Paar, 4.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Zuzana Beranová

Einzelreisender, 9.10.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem zde s maminkou 82 let, vrátily jsme se velmi spokojené , moc se nám zde líbilo!

  • Krásné ubytování Vlídný personál Dobré jídlo Příjemné procedury Nádherné okolí Hotel je přímo u kolonády

  • Nemáme připomínek

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jan Lím

Älteres Paar, 3.10.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Uvítali bychom větší informovanost o jednotlivých procedurách např. písemnou formou. Možnost si po obědě objednat kávu.

  • Chutné jídlo Možnost dokoupení obědů ve slušné cenové relaci

  • V parku příp. u hudebního pavilonu je málo laviček

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Miroslava Kořínková

Einzelreisender, 11.9.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt se mi líbil natolik, zebych si ho ráda příští rok zopakovala a vzala s sebou i kamarádky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 24.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
93 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
0
Wert/Geld
7

Ladislav Pejša

Einzelreisender, 13.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Prožil jsem mimořádně příjemný a klidný lázeňský pobyt se všemi dokonalými službami. Služba SPA cz byla velmi iniciativní. Zejména děkuji paní paní Karolíně Chlumské, s jejímž obětavým jednáním se v nejžádanějším termínu podařilo rezervovat právě takový hotel, který mi plně vyhovoval. Vím, že to nebylo jednoduché, sám jsem se o to přímým jednáním s hotelem dva měsíce předem bezúspěšně snažil. Děkuji.

  • Obětavý personál, velmi dobrá strava, čistota, pohodlí.

  • Problém s parkováním. V okolí hotelu je mnoho zcela prázdných ulic se zákazem parkování. Správa města to se zákazy velmi přehání a odrazuje tím lázeňské hosty. V lázních je třeba zřizovat a udržovat pěší zóny, ale mimo tyto zóny by hotely a penziony měly mít rezervována parkovací místa.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 12.8.2017

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miroslav Smejkal

Einzelreisender, 2.8.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Celkový pobyt v lázeňském hotelu Kijev lze hodnotit po všech stránkách jako výjimečnou a perfektní práci s hosty.Počínaje personálem,ubytováním,lázeňskými procedurami konče.Všem zájemcům o pobyt mohu vřele doporučit.

  • vše bylo na mimořádně kvalitní úrovni.

  • žádnou chybu,nebo závadu jsem nezjistil.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Josef

Älteres Paar, 23.6.2017

Zbiroh Česká republika

  • Gesamtbewertung
95 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anna Maršanová

Einzelreisender, 1.6.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • že hotel byl v centru v blízkosti parku procedury přímo v hotelu uklizené pokoje ochotný personál

  • nelíbila se mi vrzající podlaha v pokoji

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Stanislava Švomová

Einzelreisender, 23.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Hana Turková

Gruppe von Freunden, 3.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Výborná poloha léčebny v centru lázní, ubytování komfortní,procedury kvalitně provedené, personál ochotný a vstřícný.

  • Komfortní ubytování, kvalitně provedené procedury, vybavení moderními přístroji.

  • Příliš malá nabídka pro vegetariánskou stravu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Marie Hubená

Einzelreisender, 29.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Bohužel jsme měli pouze krátkodobý pobyt,na zkoušku.Nestačili jsme využít vše,co se nabízelo.Určitě se vrátíme.

  • Umístění Lázeňského domu. Procedury v jednom místě Výtahy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Zuzana Kopřivová

Einzelreisender, 17.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Ubytování úžasné, pokoj s balkonem a výhledem na hlavní třídu a kolonádu. Velmi čistý, upravený pokoj s lednicí, trezorem, županem, dekou navíc. Vše skvěle přichytáno.

  • Trochu mi vadilo jídlo. Ke snídani celkem slušný výběr. Večeře mě ale zklamaly, příliš jednoduchá jídla, něco mezi školní a nemocniční stravou... Vzhledem k tomu,že jsem tam nebyla jako pacient, představovala bych si v takové, jinak skvělé, léčebně, jídlo i pro náročnějšího strávníka...

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Hana Hodková

Einzelreisender, 5.4.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Celkový pobyt byl pěkný odpovídal ceně,byla jsem velice spokojená s Vašimi službami.Děkuji

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Vašek Hložek

Einzelreisender, 2.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • maximalni spokojenost

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10