+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel Kijev Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 219 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    91%
  • Pohodlí

    91%
  • Poměr cena/kvalita

    87%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Zdeňka Heřmanová

jednotlivec, 22.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Líbilo se mi jak chování celého personálu , tak i to že bylo vše v jedné budově , co se týče procedur , pokojů a jídelny. Velice se mi líbila jídelna a celý personál , který nás tam obsluhoval...i velice dobré menu... Já za sebe mohu tento lázeňský hotel vřele doporučit...byla jsem velice spokojená

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Kamila Urbanová

jednotlivec, 14.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Doporučuji. Skvělý relax.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Koloros Josef

dospělý pár, 23.10.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • S lecebnym pobytem jsme byli naprosto spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petr Hájek

jednotlivec, 17.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Květa Nádeníčková

jednotlivec, 17.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 9.10.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Balneo provoz je na vyborné úrovni, kvalifikovaný personál.

  • Bohužel stravování i stolování má z mého pohledu značné rezervy.

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Helena Chocholatá

jednotlivec, 7.9.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Byla jsem velice spokojená s úrovni hotelů i s personálem. Určitě se budu ráda vracet.

  • Čistota a úroveň hotelu Personál vstřícný, milý Úroveň prováděných procedur

  • Vařená jídla nebyla chuťově moc dobrá, vše plané a vařeno spíš na "vodě" Matrace v posleli přílíš tvrdé, po operaci kyčle to není dobré. Kulturní vyžití slabé, a když už nějaká kulturní akce byla, tak slabá propagace. Chybí kino - promítání filmů, prý se někdy promítá v Císařských lázních, ale nebylo se kde dopátrat Propagace kulturních programů byla jen na promedání koncerty a divadlo.

Personál
10
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Ing Jaroslav Urbánek

dospělý pár, 22.8.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Procedury v jednom domě Využití internetu Úroveň stolování a obsluhy

  • V některém případě jsme nemohli bohužel pochválit kuchaře

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Miroslav Brada ing.

dospělý pár, 18.8.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Benno Eichler

jednotlivec, 12.7.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Co se týče vybavenosti hotelu, zde nebyl žádný prostor pro nespokojenost. Vybavení dobré, čistota vynikající. Rovněž tak i lázeňské procedury byly bezvadné, stejně tak i odborný personál. Rovněž recepční byly milé paní, servírky by se mohly více usmívat, ale jinak bez výhrad. Co však bylo katastrofální, bylo jídlo - obědy a večeře. Jsem již ze školy nějaký ten pátek, ale ihned se mi vybavila školní jídelna se jejími UHU omáčkami, jídlem, které nijak nechutnalo, nemastné, neslané, omáčky byly spíše vodovými polévkami, prostě čistě jenom hmota, aby člověk nezemřel hlady. Opravdu velké, velké zklamání - a to jsem si , já hlupák, připlatil ještě obědy k plné penzi! (měl jsem raději chodit do restaurace, všude kolem tříchodové menu za 129,- Kč) Jediné, co ušlo, byly bufetové snídaně, ale co se týče pestrosti, tak to také pokulhávalo, v sobotu byla třeba v nabídce toliko debrecínka, uzený sýr, eidam a míchaná vajíčka anebo opečený gothaj (!), tak si z toho zkuste vybrat k vaší spokojenosti! .... nedostatkem také bylo, že celým domem se linuly pachy z kuchyně, chtělo by to asi lepší odsávání.

  • Samotné město, poloha lázeňského domu včetně okolí, , ubytování i personál, a to jak u procedur, tak i v jídelně, samozřejmě, že lázeňské procedury, včetně pramenů.

  • Katastrofální kuchyně, chudý snídaňový bufet, pach kuchyně ve všech patrech.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Dagmar Šrytrová

jednotlivec, 23.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Nejlepší lázeňský hotel který jsem doposud navštívila.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Kozáková

jednotlivec, 12.6.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Příjemný pobyt. Uvítala bych více léčebných procedur , v nabídce byla možnost si přiobjednat,ale kapacita lázeňského personálu je omezená,proto je třeba klienta upozornit na včasnou rezervaci.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Anonym

jednotlivec, 31.5.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Karolína Čebišová

jednotlivec, 29.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Pěkný,čistý hotel s dobrými službami. Výhodou možnost využití hotelového bazénu se slanou vodou.Široký výběr jídel.

Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 29.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ludmila Hušnerová

jednotlivec, 16.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jaroslava Smetanová

jednotlivec, 16.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Bára Sobolová

skupina přátel, 11.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • perfektní péče v kombinaci s léčebnými procedůrami v krásném prostředí :O) Bára

  • šíře procedur, nádherný pokoj :O) perfektní péče pracovníků, léčebné receptůry, sauna a bazén na 1*, rozšíření o minutkové večeře obrovská pochvala!!! čistota a elegance

  • kadeřník a mani/pedikůra těžce dostupná služba

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 2.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Kvalita procedur, vybavení pokoje, profesionální přístup většiny personálu

  • Trochu zmatek v procedurách (rozepsaná procedura v době večeře, nebo těsně po příjezdu- na avizo o pozdějším příjezdu nikdo z hotelu nereagoval). První večeře (jakoby z minulého dne)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Jaroslav Lexa

dospělý pár, 21.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Bez připomínek

  • - příjemný personál - procedury, které navazovaly bez časových prodlev - dobré stravování

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9