+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 219 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Zdeňka Heřmanová

Einzelreisender, 22.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Líbilo se mi jak chování celého personálu , tak i to že bylo vše v jedné budově , co se týče procedur , pokojů a jídelny. Velice se mi líbila jídelna a celý personál , který nás tam obsluhoval...i velice dobré menu... Já za sebe mohu tento lázeňský hotel vřele doporučit...byla jsem velice spokojená

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Kamila Urbanová

Einzelreisender, 14.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Doporučuji. Skvělý relax.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Koloros Josef

Älteres Paar, 23.10.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • S lecebnym pobytem jsme byli naprosto spokojeni.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petr Hájek

Einzelreisender, 17.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Květa Nádeníčková

Einzelreisender, 17.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 9.10.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Balneo provoz je na vyborné úrovni, kvalifikovaný personál.

  • Bohužel stravování i stolování má z mého pohledu značné rezervy.

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Helena Chocholatá

Einzelreisender, 7.9.2016

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Byla jsem velice spokojená s úrovni hotelů i s personálem. Určitě se budu ráda vracet.

  • Čistota a úroveň hotelu Personál vstřícný, milý Úroveň prováděných procedur

  • Vařená jídla nebyla chuťově moc dobrá, vše plané a vařeno spíš na "vodě" Matrace v posleli přílíš tvrdé, po operaci kyčle to není dobré. Kulturní vyžití slabé, a když už nějaká kulturní akce byla, tak slabá propagace. Chybí kino - promítání filmů, prý se někdy promítá v Císařských lázních, ale nebylo se kde dopátrat Propagace kulturních programů byla jen na promedání koncerty a divadlo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
7

Ing Jaroslav Urbánek

Älteres Paar, 22.8.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Procedury v jednom domě Využití internetu Úroveň stolování a obsluhy

  • V některém případě jsme nemohli bohužel pochválit kuchaře

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
9
Wert/Geld
6

Miroslav Brada ing.

Älteres Paar, 18.8.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Benno Eichler

Einzelreisender, 12.7.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Co se týče vybavenosti hotelu, zde nebyl žádný prostor pro nespokojenost. Vybavení dobré, čistota vynikající. Rovněž tak i lázeňské procedury byly bezvadné, stejně tak i odborný personál. Rovněž recepční byly milé paní, servírky by se mohly více usmívat, ale jinak bez výhrad. Co však bylo katastrofální, bylo jídlo - obědy a večeře. Jsem již ze školy nějaký ten pátek, ale ihned se mi vybavila školní jídelna se jejími UHU omáčkami, jídlem, které nijak nechutnalo, nemastné, neslané, omáčky byly spíše vodovými polévkami, prostě čistě jenom hmota, aby člověk nezemřel hlady. Opravdu velké, velké zklamání - a to jsem si , já hlupák, připlatil ještě obědy k plné penzi! (měl jsem raději chodit do restaurace, všude kolem tříchodové menu za 129,- Kč) Jediné, co ušlo, byly bufetové snídaně, ale co se týče pestrosti, tak to také pokulhávalo, v sobotu byla třeba v nabídce toliko debrecínka, uzený sýr, eidam a míchaná vajíčka anebo opečený gothaj (!), tak si z toho zkuste vybrat k vaší spokojenosti! .... nedostatkem také bylo, že celým domem se linuly pachy z kuchyně, chtělo by to asi lepší odsávání.

  • Samotné město, poloha lázeňského domu včetně okolí, , ubytování i personál, a to jak u procedur, tak i v jídelně, samozřejmě, že lázeňské procedury, včetně pramenů.

  • Katastrofální kuchyně, chudý snídaňový bufet, pach kuchyně ve všech patrech.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Dagmar Šrytrová

Einzelreisender, 23.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Nejlepší lázeňský hotel který jsem doposud navštívila.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Kozáková

Einzelreisender, 12.6.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Příjemný pobyt. Uvítala bych více léčebných procedur , v nabídce byla možnost si přiobjednat,ale kapacita lázeňského personálu je omezená,proto je třeba klienta upozornit na včasnou rezervaci.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 31.5.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Karolína Čebišová

Einzelreisender, 29.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Pěkný,čistý hotel s dobrými službami. Výhodou možnost využití hotelového bazénu se slanou vodou.Široký výběr jídel.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 29.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ludmila Hušnerová

Einzelreisender, 16.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jaroslava Smetanová

Einzelreisender, 16.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Bára Sobolová

Gruppe von Freunden, 11.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • perfektní péče v kombinaci s léčebnými procedůrami v krásném prostředí :O) Bára

  • šíře procedur, nádherný pokoj :O) perfektní péče pracovníků, léčebné receptůry, sauna a bazén na 1*, rozšíření o minutkové večeře obrovská pochvala!!! čistota a elegance

  • kadeřník a mani/pedikůra těžce dostupná služba

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 2.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Kvalita procedur, vybavení pokoje, profesionální přístup většiny personálu

  • Trochu zmatek v procedurách (rozepsaná procedura v době večeře, nebo těsně po příjezdu- na avizo o pozdějším příjezdu nikdo z hotelu nereagoval). První večeře (jakoby z minulého dne)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jaroslav Lexa

Älteres Paar, 21.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Bez připomínek

  • - příjemný personál - procedury, které navazovaly bez časových prodlev - dobré stravování

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9