+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 217 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Eva Kováčová

Einzelreisender, 28.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
6

Hana Hodková

Einzelreisender, 5.4.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Celkový pobyt byl pěkný odpovídal ceně,byla jsem velice spokojená s Vašimi službami.Děkuji

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Taťána Šrámková

Einzelreisender, 12.11.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Umisteni hotelu Cistota Bazen Personal - sestricky

  • Stravovani na urovni skolni jidelny 80 let !!!!!! Krajene banany a jablka , to povazuji za neco nepatricneho...... Jeden a ten tez salat na vyber 2 dni.... Hodne solene a dochucovane jidla umele, vcetne polevek... Balneo lazenske procedury, kde je treba prilozit ruku - na velmi nizke urovni. Raselinovy zabal - je jenom nazev, nema nic spolecneho s opravdu s raselinovym zabalem!!!!!

Persönlich
7
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
4

Jana Kozáková

Einzelreisender, 12.6.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Příjemný pobyt. Uvítala bych více léčebných procedur , v nabídce byla možnost si přiobjednat,ale kapacita lázeňského personálu je omezená,proto je třeba klienta upozornit na včasnou rezervaci.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Hana Štaimarova

Einzelreisender, 20.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Idealní poloha hotelu ochota se zajištěním 1/lůžkového pokoje profesionální přístup na procedurách

  • V hotelu Kijev není zcela žádná nabídka kulturního programu,ani přednáška,beseda,film, hudba atd...……. mohu porovnávat s řadou jiných lázní zde je nejjednodušší stravování a to i pro samoplátce,výběr na t.z. Tablu velmi chudý. chybí prostor na uložení zavazadla při odjezdu na cca 2-3 hodiny.l Hotel po rekonstrukci má u vchodu a pro 3 jídelny pouze jedno WC ,které je společné pro ženy a muže.l

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Karolína Čebišová

Einzelreisender, 29.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Pěkný,čistý hotel s dobrými službami. Výhodou možnost využití hotelového bazénu se slanou vodou.Široký výběr jídel.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Ludmila Fabianová

Einzelreisender, 26.11.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Veškeré služby na velmi dobré úrovni. Jen bych u lázní, kde se léčí i pohybový aparát, čekala pohodlnější matraci, ortoped. polštář ap.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.10.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Balneo provoz je na vyborné úrovni, kvalifikovaný personál.

  • Bohužel stravování i stolování má z mého pohledu značné rezervy.

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miloslav Vosahlo

Einzelreisender, 27.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Velká spokojenost.

  • Příjemné prostředí a vše pod jednou střechou. Doporučuji.

  • Cena pro seniory by mohla být o něco nižší.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Alena Řádková

Einzelreisender, 20.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Celkově se mi v Kijevě moc líbilo, mám jen připomínku k nástupu, kdy se mi od pí. recepční dostalo informace, že mám jít do jídelny s lístkem příští den ráno, takže jsem přišla první den o večeři. Pak ještě ten noční poplach, ale to byla spíš legrace. Děkuji za vše a zdravím Alena Řádková

  • Čistota na pokoji, dobrá strava, chutná jídla a ke všemu saláty.

  • viz výše-kauza večeře. Ale ani mi tak nešlo o večeři, jako že jsem si byla nucena koupit kebab a bylo mi z něj celou noc těžko. Jinak vzpomínám na jídlo u vás v dobrém, moc mi chutnalo

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Růžena Hrdličková

Einzelreisender, 10.3.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Prijemné klidné místo a výborná rychla obsluha v jídelně .

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ing Jaroslav Urbánek

Älteres Paar, 22.8.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Procedury v jednom domě Využití internetu Úroveň stolování a obsluhy

  • V některém případě jsme nemohli bohužel pochválit kuchaře

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
9
Wert/Geld
6

Ludmila Hušnerová

Einzelreisender, 16.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana Modřická

Einzelreisender, 17.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • jídlo jako ve školní jídelně a hlavně pro pány malé porce

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Věra Zajícová

Einzelreisender, 19.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Jan Hlína

Einzelreisender, 16.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • poloha, vybavení, kvalita lázeňských služeb

  • kvalita večeří, někdy neochotné recepční

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6

Zdeňka

30.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Úho omáčka na každém jídle ! Večeře ?

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 13.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 18.5.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 31.5.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pokud mohu hodnotit kvalitu ubytování a procedury, je to na jedničku. Co se týče polopenze hodnotím spíš horší 3. Pro pány jsou porce určitě malé, z menu se dalo vybrat, ale jídlo bylo hodně dietní spíše bez chuti.

  • Poloha hotelu je výborná, přímo na kolonádě a přitom s báječným výhledem. Procedury dobře naplánované, personál přívětivý, dobré orientační značení i pro začátečníky, wifi k dispozici, pěkný rehabilitační bazén. Služba v recepci příjemná a vstřícná.

  • Velkým problémem bylo nařízené vyklizení a opuštění pokoje již v 9 hodin. Bylo nám sice dovoleno uložit si zavazadla do odjezdu v recepci, ale tam bylo málo místa, takže v případě, že by nás bylo víc, nevím jak by to dopadlo. V podstatě jste jako host už mírně řečeno nežádoucí, připadaly jsme si jako žebráci. Náhodou jsme měly nádherné počasí, tak jsme dobu do odjezdu vlaku využily procházkami do okolí, nevím jak by se to řešilo, kdyby např. silně pršelo. Na dotaz v recepci, zda bychonm si event. za příplatek mohly ponechat v jednom pokoji kufry až do odjezdu, nám bylo řečeno, že jsme to měly hlásit při příjezdu. Na tuto možnost nás ale nikdo neupozornil, nebylo to ani uvedeno v nabídkách pobytu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8