+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 219 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Marcela Karbanová

andere Gruppe, 15.8.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Byly jsme s dcerou jen na víkendový relaxační pobyt, přesto se nám velice líbilo

  • lázně jsou upravené, pěkné procházky, příjemné posezení i kulturní vyžití

  • v hotelu příjemně, vše dostupné, snídaně pestré, jen večeře nás poněkud zklamaly, malý výběr pro "nemasožravce"

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Maria Seifertová

Gruppe von Freunden, 14.9.2021

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pro nenáročné strávníky dobrá volba.

  • strategické umístění hotelu v centru dění a poskytované služby s výjimkou stravování

  • teplá strava

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Alena Klugarová

Einzelreisender, 21.7.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Nádherný klid na hotelu po celý den,vše dobře zorganizované, procedury poctivě odvedené, milý ochotny personál, dobrá strava, příjemná jídelna i její obsluha. Hotel Kijev je jedna z nejkrásnějších budov, krásně ozdobený květinami. Příjemné balkony.

  • Zdravotní sestry by mohly být usměvavější. Zlepšit úklid, na pokoji starý prach na skříňce pod televizí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Vladimír

Einzelreisender, 8.12.2018

Litvínov Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Vysoká kvalita stravování.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jan Lím

Älteres Paar, 3.10.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Uvítali bychom větší informovanost o jednotlivých procedurách např. písemnou formou. Možnost si po obědě objednat kávu.

  • Chutné jídlo Možnost dokoupení obědů ve slušné cenové relaci

  • V parku příp. u hudebního pavilonu je málo laviček

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Petr Hájek

Einzelreisender, 17.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Ellen Konečná

Einzelreisender, 16.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 27.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • S pobytem v Lázeňské léčebně Kijev jsem byla velice spokojena. Čistota na pokoji i ve společných prostorách perfektní. Personál na procedůrách milý a velmi příjemný. Jídelna útulná, čistá a servírky velice ochotné. Nabídka snídaní široká a chutná. Obědy a večeře - někdy bylo jídlo úplně bez chuti, ale ryby a minutky byly dobré.

  • Perfektní čistota. Milý a usměvavý personál. Nové a pěkné zařízení na pokojích.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Libuše Žbánková

Älteres Paar, 28.7.2014

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Nataša Karásková

Älteres Paar, 18.5.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Velmi milý a vstřícný přístup celého personalu. Vyborna strava. Prijemne prostredi.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Veronika Hůdová

Einzelreisender, 12.10.2013

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Prostředí hotelu Rozsah poskytovaných služeb Ochota a profesionalita personálu Čistota Cenová dostupnost poskytovaných služeb Klid

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 4.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • - velmi příjemný personál, který se chová stejně příjemně ke všem klientům, nejen k zahraničním - u polopenze doporučuji změnit variantu stravování na snídaně a oběd - vzhledem k procedurám

  • - výborná poloha hotelu - "vše na jednom místě" - personál velmi příjemný i k české klientele, nejen k německé

  • - u polopenze změnit variantu stravování na snídaně a oběd

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Prof. MUDr. Pavel Klener, CSc.

Einzelreisender, 8.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • PObyt se mi líbil.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Alena Hložková

Einzelreisender, 10.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Byly jsme s přítelkyní maximálně spokojené,obě v tomto roce slavíme 70 let a pokud nám zdraví dovolí moc bychom si přály příští rok přijet znovu do léč.domu Kijev. Za vše moc a moc děkujeme

  • Všechny léčebné procedury v domě Krásná poloha léč.domu Překrásné upravené okolí Velice vstřícný ,příjemný personál celého zařízení

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

doc. Karel Tabery

Älteres Paar, 30.6.2020

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • že hotel je v centru lázní a přesto tam bylo v noci ticho a klid. Strava byla chutná, obsluha v jídelně rychlá, organizace procedur skvělá a setkání s doktorkou příjemné.

  • U některých večeří byl jen plátek masa se zeleninou bez přílohy, o čemž jsme nebyli předem informováni. Na požádání jsme ale dostali pečivo.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Květoslava Šmardová

Einzelreisender, 23.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Zdravím a moc děkuji za VSTŘÍCNÉ a vlídné jednání recepce, sestřiček příjmu v Kijevu. Nabídkový panel naproti recepci je skvělý. Přesto by mohlo být vyvěšeno pár letáků s podrobnějšími informacemi tech nejznámějších turistických míst na nástěnce (Cheb např.) Kulturu jsem čerpala z "Františkolázeňských listů". Nabídka při výběru u polopenze by mohla být bohatší /podobně jako u obědů by mohly být ryby např...../- nebo výběr švédských stolů jako např. v Goethe. Na pokoji by mohl být fén (jako v jiných hotelích).

  • Vlídné jednání recepce a sestřiček v Kijevu také pokojská byla milá... Moc! děkuji rezervaci v Kijevu za změnu termínu (po úrazu...)

  • No, mohly by být doladěny digitální kanály - počet pouhých 8 analogových v ČJ je malý.... (i když chápu, že ladění je zablokováno kvůli zahraničním klientům, kteří televizi rozladí nejspíš). Argument - že není anténa - neobstojí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 23.11.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Ubytování, strava i služby se nám líbily.

  • Pobyt byl příjemný a pohodový, znamenal pro nás očekávaný odpočinek.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 23.10.2015

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Výborné! Budeme uvažovat o opakování pobytu v příštím roce

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jiří Fusek

Älteres Paar, 6.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Ubytování Procedury Prostředí a umístění léčebny

  • Vzdálené parkování Někdy jídlo

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 26.5.2014

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Velmi dobré, v porovnání s podobnými zařízeními je to špička. Samozřejmě je cenově trochu výš než průměr. Nebylo by od věci prodloužit dobu vydávání jídel, nebo upravit časování procedur tak, aby byl čas na klidnou konzumaci.

  • Profesionalita poskytovaných služeb. Možnost zapůjčení kol. Kvalita ubytování a stravy.

  • Procedury medicínsky,logicky nenavazují. ( př.:parafin - masáž - uhlička ) Plánovací program zřejmě tyto věci nebere v úvahu a je to " Jáchyme hoď to do stroje". U samoplátců by měl být i větší výběr procedur. Z deseti přislíbených je velkých minimum a většina je výplňových, laciných. ( vak CO 2, apod.)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9