+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Recenzie

Hodnotenie hotela

92%
Vynikajúce

podľa 219 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavenie

    91%
  • Komfort

    91%
  • Pomer cena/kvalita

    87%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • rodina s malými deťmi
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Baloun Josef

starší pár, 2.7.2020

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

doc. Karel Tabery

starší pár, 30.6.2020

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • že hotel je v centru lázní a přesto tam bylo v noci ticho a klid. Strava byla chutná, obsluha v jídelně rychlá, organizace procedur skvělá a setkání s doktorkou příjemné.

  • U některých večeří byl jen plátek masa se zeleninou bez přílohy, o čemž jsme nebyli předem informováni. Na požádání jsme ale dostali pečivo.

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Magda Hanychová

jednotlivec, 16.6.2020

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • vše

  • nic

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Růžena Hrdličková

jednotlivec, 10.3.2020

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Prijemné klidné místo a výborná rychla obsluha v jídelně .

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Karel Smatana

jednotlivec, 17.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

Simona Kubátová

iná skupina, 18.11.2019

Pardubický kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Vše bylo v pořádku a ráda se do hotelu vrátím.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Jaroslav Urbánek

starší pár, 2.9.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • V hotelu Kijev jsme byli již v roce 2016 a jsme rádi, že jsme se sem letos zase dostali. Po rekonstrukci je hotel v perfektním stavu. Rádi se sem zase budeme vracet. Urbánkovi.

  • Hotel Kijev budeme doporučovat svým známým, protože je to nejlepší lázeňský hotel ve Františkových Lázních s ochotným a milým personálem.

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
7

Anonym

jednotlivec, 30.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
86 %
  • Pobyt v hotelu maximální spokojenost,ochota personálu,čistota v hotelu i na pokoji. Určitě pojedu příště znovu a na delší pobyt.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
5
Hodnota/peniaze
8

Květoslava Šmardová

jednotlivec, 23.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • Zdravím a moc děkuji za VSTŘÍCNÉ a vlídné jednání recepce, sestřiček příjmu v Kijevu. Nabídkový panel naproti recepci je skvělý. Přesto by mohlo být vyvěšeno pár letáků s podrobnějšími informacemi tech nejznámějších turistických míst na nástěnce (Cheb např.) Kulturu jsem čerpala z "Františkolázeňských listů". Nabídka při výběru u polopenze by mohla být bohatší /podobně jako u obědů by mohly být ryby např...../- nebo výběr švédských stolů jako např. v Goethe. Na pokoji by mohl být fén (jako v jiných hotelích).

  • Vlídné jednání recepce a sestřiček v Kijevu také pokojská byla milá... Moc! děkuji rezervaci v Kijevu za změnu termínu (po úrazu...)

  • No, mohly by být doladěny digitální kanály - počet pouhých 8 analogových v ČJ je malý.... (i když chápu, že ladění je zablokováno kvůli zahraničním klientům, kteří televizi rozladí nejspíš). Argument - že není anténa - neobstojí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
8

Věra Zajícová

jednotlivec, 19.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
76 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Libuše Svobodová

jednotlivec, 26.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
94 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
9

Tóthová Hana

jednotlivec, 24.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Velice spokojená, jak se službami, tak i personál byl velice příjemný a velice ochotný. Do budoucna určitě ještě pobyt v lázeňském hotelu Kijev zopakuji!!! Přeji krásný den.

  • ubytování, stravování, krásné prostředí, lázeňská péče nemá chybu. Doporučuji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Míšková Věra

jednotlivec, 10.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Karbanova Miloslava

jednotlivec, 29.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Velmi dobré, ochotný celý personál hotelu. Hezký týdenní pobyt.

  • perfektní masáže

  • Zde jen připomínka, snídaně mohly být pestřejší, více druhů pomazánek by nebylo na škodu, někdy se stalo,že již kolem půl 9 nebyly doplňovány saláty.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Hana Štaimarova

jednotlivec, 20.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Idealní poloha hotelu ochota se zajištěním 1/lůžkového pokoje profesionální přístup na procedurách

  • V hotelu Kijev není zcela žádná nabídka kulturního programu,ani přednáška,beseda,film, hudba atd...……. mohu porovnávat s řadou jiných lázní zde je nejjednodušší stravování a to i pro samoplátce,výběr na t.z. Tablu velmi chudý. chybí prostor na uložení zavazadla při odjezdu na cca 2-3 hodiny.l Hotel po rekonstrukci má u vchodu a pro 3 jídelny pouze jedno WC ,které je společné pro ženy a muže.l

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 20.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
10
Hodnota/peniaze
9

Hana

skupina priateľov, 6.5.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Příjemná atmosféra. Domácí prostředí. Kvalita ubytování a služeb.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Lázeňský hotel Kijev odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážení hosté, děkujeme za Vaše kladné vyjádření. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a věříme, že náš lázeňský dům navštívíte i v budoucnu.
Přeji krásné dny Monika Klazarová, ved. obch. úseku

Elisabeth Held

jednotlivec, 23.2.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • bekamen keine halbpension -abendessen. mussten noch 5euro nachbezahlen,statt 187eurodann 192 euro

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Mašitová Eva

jednotlivec, 17.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Vladimír

jednotlivec, 8.12.2018

Litvínov Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Vysoká kvalita stravování.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8