+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Recenzie

Hodnotenie hotela

92%
Vynikajúce

podľa 219 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavenie

    91%
  • Komfort

    91%
  • Pomer cena/kvalita

    87%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • rodina s malými deťmi
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Vašek Hložek

jednotlivec, 2.4.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • maximalni spokojenost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Zdeňka Heřmanová

jednotlivec, 22.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Líbilo se mi jak chování celého personálu , tak i to že bylo vše v jedné budově , co se týče procedur , pokojů a jídelny. Velice se mi líbila jídelna a celý personál , který nás tam obsluhoval...i velice dobré menu... Já za sebe mohu tento lázeňský hotel vřele doporučit...byla jsem velice spokojená

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Kamila Urbanová

jednotlivec, 14.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
84 %
  • Doporučuji. Skvělý relax.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
8

Koloros Josef

starší pár, 23.10.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • S lecebnym pobytem jsme byli naprosto spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Petr Hájek

jednotlivec, 17.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
7

Květa Nádeníčková

jednotlivec, 17.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
86 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
9
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 9.10.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Balneo provoz je na vyborné úrovni, kvalifikovaný personál.

  • Bohužel stravování i stolování má z mého pohledu značné rezervy.

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Helena Chocholatá

jednotlivec, 7.9.2016

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnotenie
86 %
  • Byla jsem velice spokojená s úrovni hotelů i s personálem. Určitě se budu ráda vracet.

  • Čistota a úroveň hotelu Personál vstřícný, milý Úroveň prováděných procedur

  • Vařená jídla nebyla chuťově moc dobrá, vše plané a vařeno spíš na "vodě" Matrace v posleli přílíš tvrdé, po operaci kyčle to není dobré. Kulturní vyžití slabé, a když už nějaká kulturní akce byla, tak slabá propagace. Chybí kino - promítání filmů, prý se někdy promítá v Císařských lázních, ale nebylo se kde dopátrat Propagace kulturních programů byla jen na promedání koncerty a divadlo.

Personál
10
Služby
7
Čistota
9
Komfort
10
Hodnota/peniaze
7

Ing Jaroslav Urbánek

starší pár, 22.8.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Procedury v jednom domě Využití internetu Úroveň stolování a obsluhy

  • V některém případě jsme nemohli bohužel pochválit kuchaře

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
9
Hodnota/peniaze
6

Miroslav Brada ing.

starší pár, 18.8.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Benno Eichler

jednotlivec, 12.7.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Co se týče vybavenosti hotelu, zde nebyl žádný prostor pro nespokojenost. Vybavení dobré, čistota vynikající. Rovněž tak i lázeňské procedury byly bezvadné, stejně tak i odborný personál. Rovněž recepční byly milé paní, servírky by se mohly více usmívat, ale jinak bez výhrad. Co však bylo katastrofální, bylo jídlo - obědy a večeře. Jsem již ze školy nějaký ten pátek, ale ihned se mi vybavila školní jídelna se jejími UHU omáčkami, jídlem, které nijak nechutnalo, nemastné, neslané, omáčky byly spíše vodovými polévkami, prostě čistě jenom hmota, aby člověk nezemřel hlady. Opravdu velké, velké zklamání - a to jsem si , já hlupák, připlatil ještě obědy k plné penzi! (měl jsem raději chodit do restaurace, všude kolem tříchodové menu za 129,- Kč) Jediné, co ušlo, byly bufetové snídaně, ale co se týče pestrosti, tak to také pokulhávalo, v sobotu byla třeba v nabídce toliko debrecínka, uzený sýr, eidam a míchaná vajíčka anebo opečený gothaj (!), tak si z toho zkuste vybrat k vaší spokojenosti! .... nedostatkem také bylo, že celým domem se linuly pachy z kuchyně, chtělo by to asi lepší odsávání.

  • Samotné město, poloha lázeňského domu včetně okolí, , ubytování i personál, a to jak u procedur, tak i v jídelně, samozřejmě, že lázeňské procedury, včetně pramenů.

  • Katastrofální kuchyně, chudý snídaňový bufet, pach kuchyně ve všech patrech.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Dagmar Šrytrová

jednotlivec, 23.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
98 %
  • Nejlepší lázeňský hotel který jsem doposud navštívila.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Jana Kozáková

jednotlivec, 12.6.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • Příjemný pobyt. Uvítala bych více léčebných procedur , v nabídce byla možnost si přiobjednat,ale kapacita lázeňského personálu je omezená,proto je třeba klienta upozornit na včasnou rezervaci.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Anonym

jednotlivec, 31.5.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7

Karolína Čebišová

jednotlivec, 29.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Pěkný,čistý hotel s dobrými službami. Výhodou možnost využití hotelového bazénu se slanou vodou.Široký výběr jídel.

Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Anonym

jednotlivec, 29.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Ludmila Hušnerová

jednotlivec, 16.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
4
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Jaroslava Smetanová

jednotlivec, 16.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Bára Sobolová

skupina priateľov, 11.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
98 %
  • perfektní péče v kombinaci s léčebnými procedůrami v krásném prostředí :O) Bára

  • šíře procedur, nádherný pokoj :O) perfektní péče pracovníků, léčebné receptůry, sauna a bazén na 1*, rozšíření o minutkové večeře obrovská pochvala!!! čistota a elegance

  • kadeřník a mani/pedikůra těžce dostupná služba

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 2.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Kvalita procedur, vybavení pokoje, profesionální přístup většiny personálu

  • Trochu zmatek v procedurách (rozepsaná procedura v době večeře, nebo těsně po příjezdu- na avizo o pozdějším příjezdu nikdo z hotelu nereagoval). První večeře (jakoby z minulého dne)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8