+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 219 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anna Maršanová

Einzelreisender, 1.6.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • že hotel byl v centru v blízkosti parku procedury přímo v hotelu uklizené pokoje ochotný personál

  • nelíbila se mi vrzající podlaha v pokoji

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Benno Eichler

Einzelreisender, 12.7.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Co se týče vybavenosti hotelu, zde nebyl žádný prostor pro nespokojenost. Vybavení dobré, čistota vynikající. Rovněž tak i lázeňské procedury byly bezvadné, stejně tak i odborný personál. Rovněž recepční byly milé paní, servírky by se mohly více usmívat, ale jinak bez výhrad. Co však bylo katastrofální, bylo jídlo - obědy a večeře. Jsem již ze školy nějaký ten pátek, ale ihned se mi vybavila školní jídelna se jejími UHU omáčkami, jídlem, které nijak nechutnalo, nemastné, neslané, omáčky byly spíše vodovými polévkami, prostě čistě jenom hmota, aby člověk nezemřel hlady. Opravdu velké, velké zklamání - a to jsem si , já hlupák, připlatil ještě obědy k plné penzi! (měl jsem raději chodit do restaurace, všude kolem tříchodové menu za 129,- Kč) Jediné, co ušlo, byly bufetové snídaně, ale co se týče pestrosti, tak to také pokulhávalo, v sobotu byla třeba v nabídce toliko debrecínka, uzený sýr, eidam a míchaná vajíčka anebo opečený gothaj (!), tak si z toho zkuste vybrat k vaší spokojenosti! .... nedostatkem také bylo, že celým domem se linuly pachy z kuchyně, chtělo by to asi lepší odsávání.

  • Samotné město, poloha lázeňského domu včetně okolí, , ubytování i personál, a to jak u procedur, tak i v jídelně, samozřejmě, že lázeňské procedury, včetně pramenů.

  • Katastrofální kuchyně, chudý snídaňový bufet, pach kuchyně ve všech patrech.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 31.5.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Eva Schneiderová

andere Gruppe, 1.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • čekala jsem trochu více, ale personál (kromě sestřiček a recepční) byl úžasný a milý. Hotel čistý a klidný, lokalita skvělá.

  • Ubytování bylo skvělé, umístění hotelu také. I personál (kromě sestřiček a recepční).

  • Vzala jsem maminku do lázní, pro obě to bylo poprvé. Chování sestřiček na příjmu bylo arogantní a nepříjemné. V ceně bylo vyšetření lékařem (konzultace), sestřičky nám oznámily, že nic takového nebude "EKG Vám můžeme natočit, jestli chcete, ale snad víte co Vám je a co Vás bolí. Stejně nemá doktor čas". Paní recepční v hotelu (starší černovlasá) byla ze začátku příjemná, ale když jsme měly dotaz nebo požadavek, byla nerudná a pokaždé odvětila, že to musí probrat s vedoucími, protože takové požadavky nikdo nevznáší (chtěly jsme si půjčit kola). Nedokázala nám říct nic a službách hotelu a nebyla ochotná pomoci. Netušila vůbec nic o naší rezervaci a o objednaných službách. Bylo to nepříjemné, protože v nás neustále vyvolávala dojem, že jí obtěžujeme a žádáme něco, co nebylo sjednáno a dávala to zřetelně najevo. Ostatní recepční byly příjemné a ochotné.

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Kamila Urbanová

Einzelreisender, 20.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Eva Bittnerová

andere Gruppe, 4.4.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Hotel je v centru Fr. Lázní u parku s léčivými prameny, je na velmi dobré úrovni, je zde velký výběr procedur přímo v hotelu, vysoká profesionalita personálu.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.5.2015

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Mily personal v hotelu a hlavne v balneo Cisto

  • Moznost parkovani velmi omezena, musela jsem parkovat az u nadrazi, kde je parkovani drahe (3 dny 420 Kc)a ne zrovna blizko Info o fitness v hotelu, ale odkazana jsem byla na hotel Pavlik Vecere pro zeny dostacujici porce, ale myslim si, ze muzi by se nenasytili

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Dagmar Havlíčková

Älteres Paar, 3.4.2013

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Léčebné procedury pod jednou střechou. Velmi pěkné prostředí. Vstřícnost a ochota personálu. Dobrá orientace po léčebném domě prostřednictvím informačních cedulí. Možnost parkování v areálu.

  • Malá kapacita sauny.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Pavel Šenkár

Einzelreisender, 26.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Lázeňské procedůry a stravování jsou umístěny v budově .

  • Hodnocení negatívní žádne.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
8

Josef Pajer

Älteres Paar, 19.9.2022

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Stravování žalostné, kvalita na úrovni socialistické armády velikost příloh na úrovni mateřské školky. Porce masa pěkné, ale pouze na pohled jinak tuhé pro starší hosty téměř nepoživatelné. Škoda, že strava pokazila jinak výborný dojem z tohoto zařízení.

  • Ćistota a přístup všech zaměstnanců ve wellness.

  • Stravování -večeře něco tak žalostného jsem při vysoké úrovni tohoto lázeňského zařízení nečekal.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Jaromír Bílý

andere Gruppe, 24.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Celkový dojem z pobytu je výborný,liázně obklopené obrovskou zelení(parky) na kaž dém kroku vše zářilo pečlivou ůdržbou.No prostě paráda.

  • Nemám co říci vše bezva

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Krásné okolí, léčebné procedury na vysoké úrovni a komfortně zařízené pokoje.

  • Časy na jídlo by mohly být delší např.u snídaně od 7.do 9:30

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Michal Čverha

Einzelreisender, 18.4.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 14.12.2020

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Sauna a bazén, byl supr. Výlety v okolí též. Všichni byli moc vstřícný a laskaví- jak v recepci, tak v lázní i v kuchyni.

  • Přijela jsem s přítelem a bohužel jedna postel byla vpravo a druhá vlevo, ale nevadilo. Chápu, že každý pokoj není stejný.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Mašitová Eva

Einzelreisender, 17.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Stanislava Švomová

Einzelreisender, 23.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Kamila Urbanová

Einzelreisender, 14.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Doporučuji. Skvělý relax.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Mrkvičková Jana

Einzelreisender, 23.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • V hotelu i na pokoji čisto, jídlo výborné, lázeňské služby perfektní, vše bez čekání

  • se službami jsem byla spokojena určitě se ještě někdy do Kijeva vrátím

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jana Holubová

Einzelreisender, 12.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Dobrý den, Spa. cz děkuji za spolupráci, zařízení pobytu proběhlo on-line, vše rychlé a perfektní. Ve Františkových Lázních v hotelu Kijev jsem prožila 4, resp. 3 příjemné dny, služby velmi dobré, personál bezvadný, jídlo i ubytování též výborné. Nemám žádné připomínky, byla jsem spokojená. Děkuji a přeji příjemné vánoční svátky V Praze dne 11.12.2014 Mgr. Jana Holubová

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Václav Petržíla

Einzelreisender, 23.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Kvalitní a příjemný personál.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8