+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 219 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Marie Beerová

Einzelreisender, 20.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 5.6.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Jednolůžkový pokoj výborný, skvělá matrace,. Na pokoji s balkonem a výhledem na Františka bylo vše, lednička, fén, župan...

  • Perfektní masáže a i ostatní procedury se mi moc líbily . Personál recepce na velmi dobré úrovni, se vším poradili a pomohli...

  • Stravování je nejslabší článek jinak skvělého hotelu... Personál v jídelně dělá se sklízenim nádobí strašný hluk, špatně doplňováno, a pokud přijdete na snídani až v půl 9, tak je již značná neochota...

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 12.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Klid, příjemné prostředí.

  • Některé části zařízení pokojů, zejména vestavěné skříně v předsíňce, nesly známky opotřebení. Další se netýká objektu, kde jsem byl ubytován. Mnoho objektů ve Františkových Lázních (domy, pavilony s prameny) je ve špatném stavebním stavu, vyžadují opravy. Hodně domů opuštěných. To nedělá dobrý dojem. Pravděpodobně chybí prostředky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Baloun Josef

Älteres Paar, 2.7.2020

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Jaroslav Urbánek

Älteres Paar, 2.9.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • V hotelu Kijev jsme byli již v roce 2016 a jsme rádi, že jsme se sem letos zase dostali. Po rekonstrukci je hotel v perfektním stavu. Rádi se sem zase budeme vracet. Urbánkovi.

  • Hotel Kijev budeme doporučovat svým známým, protože je to nejlepší lázeňský hotel ve Františkových Lázních s ochotným a milým personálem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Ladislav Pejša

Einzelreisender, 13.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Prožil jsem mimořádně příjemný a klidný lázeňský pobyt se všemi dokonalými službami. Služba SPA cz byla velmi iniciativní. Zejména děkuji paní paní Karolíně Chlumské, s jejímž obětavým jednáním se v nejžádanějším termínu podařilo rezervovat právě takový hotel, který mi plně vyhovoval. Vím, že to nebylo jednoduché, sám jsem se o to přímým jednáním s hotelem dva měsíce předem bezúspěšně snažil. Děkuji.

  • Obětavý personál, velmi dobrá strava, čistota, pohodlí.

  • Problém s parkováním. V okolí hotelu je mnoho zcela prázdných ulic se zákazem parkování. Správa města to se zákazy velmi přehání a odrazuje tím lázeňské hosty. V lázních je třeba zřizovat a udržovat pěší zóny, ale mimo tyto zóny by hotely a penziony měly mít rezervována parkovací místa.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Hana Turková

Gruppe von Freunden, 3.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Výborná poloha léčebny v centru lázní, ubytování komfortní,procedury kvalitně provedené, personál ochotný a vstřícný.

  • Komfortní ubytování, kvalitně provedené procedury, vybavení moderními přístroji.

  • Příliš malá nabídka pro vegetariánskou stravu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Miroslav Brada ing.

Älteres Paar, 18.8.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 2.5.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Kvalita procedur, vybavení pokoje, profesionální přístup většiny personálu

  • Trochu zmatek v procedurách (rozepsaná procedura v době večeře, nebo těsně po příjezdu- na avizo o pozdějším příjezdu nikdo z hotelu nereagoval). První večeře (jakoby z minulého dne)

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Iva K.

Einzelreisender, 2.11.2015

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Zvánovec Josef

Älteres Paar, 8.4.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Olga Kubová

Gruppe von Freunden, 1.12.2014

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Všechny služby byly perfektní.

  • Přístup personálu k našim požadavkům, např. výběr stravy, procedur.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Jan Crkva

Älteres Paar, 9.6.2014

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Služba SPA - krátká doba rezervace pobytu

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

David Konvalina

Junges Paar, 7.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 28.3.2013

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Velmi malý výběr zeleninových salátů u večeře. V jiných zařízeních byl výběr větší.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Hana Daňhelová

Einzelreisender, 22.5.2012

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Perfektní načasování procedur, ochota personálu

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Věra

andere Gruppe, 5.12.2011

Praha, ČR

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Krásná stavba, komfortní pokoje, léčebné procedury na místě. Trochu pokulhává jídlo, které připomíná závodní jídelnu či zotavovnu ROH (i když to lidem většinou asi chutná), neškodila by inspirace Polreichem...

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Dalibor Schulz

Älteres Paar, 19.9.2011

Mladá Boleslav, ČR

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

doc. Karel Tabery

Älteres Paar, 30.6.2020

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • že hotel je v centru lázní a přesto tam bylo v noci ticho a klid. Strava byla chutná, obsluha v jídelně rychlá, organizace procedur skvělá a setkání s doktorkou příjemné.

  • U některých večeří byl jen plátek masa se zeleninou bez přílohy, o čemž jsme nebyli předem informováni. Na požádání jsme ale dostali pečivo.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8