+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Отзывы

рейтинг отеля

92%
идеальный

219 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    96%
  • Оборудование

    91%
  • Комфорт

    91%
  • Соотношение цена / качество

    87%
Показать отзывы от:
  • Семья с маленькими детьми
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Marie Beerová

одинокий путешественник, 20.6.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 5.6.2022

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 20.5.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %
  • Jednolůžkový pokoj výborný, skvělá matrace,. Na pokoji s balkonem a výhledem na Františka bylo vše, lednička, fén, župan...

  • Perfektní masáže a i ostatní procedury se mi moc líbily . Personál recepce na velmi dobré úrovni, se vším poradili a pomohli...

  • Stravování je nejslabší článek jinak skvělého hotelu... Personál v jídelně dělá se sklízenim nádobí strašný hluk, špatně doplňováno, a pokud přijdete na snídani až v půl 9, tak je již značná neochota...

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Anonym

Пожилые пары, 12.7.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %
  • Klid, příjemné prostředí.

  • Některé části zařízení pokojů, zejména vestavěné skříně v předsíňce, nesly známky opotřebení. Další se netýká objektu, kde jsem byl ubytován. Mnoho objektů ve Františkových Lázních (domy, pavilony s prameny) je ve špatném stavebním stavu, vyžadují opravy. Hodně domů opuštěných. To nedělá dobrý dojem. Pravděpodobně chybí prostředky.

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Baloun Josef

Пожилые пары, 2.7.2020

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
9
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
9

Jaroslav Urbánek

Пожилые пары, 2.9.2019

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • V hotelu Kijev jsme byli již v roce 2016 a jsme rádi, že jsme se sem letos zase dostali. Po rekonstrukci je hotel v perfektním stavu. Rádi se sem zase budeme vracet. Urbánkovi.

  • Hotel Kijev budeme doporučovat svým známým, protože je to nejlepší lázeňský hotel ve Františkových Lázních s ochotným a milým personálem.

Персонал
10
Services
9
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
7

Ladislav Pejša

одинокий путешественник, 13.8.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %
  • Prožil jsem mimořádně příjemný a klidný lázeňský pobyt se všemi dokonalými službami. Služba SPA cz byla velmi iniciativní. Zejména děkuji paní paní Karolíně Chlumské, s jejímž obětavým jednáním se v nejžádanějším termínu podařilo rezervovat právě takový hotel, který mi plně vyhovoval. Vím, že to nebylo jednoduché, sám jsem se o to přímým jednáním s hotelem dva měsíce předem bezúspěšně snažil. Děkuji.

  • Obětavý personál, velmi dobrá strava, čistota, pohodlí.

  • Problém s parkováním. V okolí hotelu je mnoho zcela prázdných ulic se zákazem parkování. Správa města to se zákazy velmi přehání a odrazuje tím lázeňské hosty. V lázních je třeba zřizovat a udržovat pěší zóny, ale mimo tyto zóny by hotely a penziony měly mít rezervována parkovací místa.

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
8

Hana Turková

Группы друзей, 3.5.2017

Jihomoravský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Výborná poloha léčebny v centru lázní, ubytování komfortní,procedury kvalitně provedené, personál ochotný a vstřícný.

  • Komfortní ubytování, kvalitně provedené procedury, vybavení moderními přístroji.

  • Příliš malá nabídka pro vegetariánskou stravu.

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
10

Miroslav Brada ing.

Пожилые пары, 18.8.2016

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
7
Value/money
7

Anonym

одинокий путешественник, 2.5.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %
  • Kvalita procedur, vybavení pokoje, profesionální přístup většiny personálu

  • Trochu zmatek v procedurách (rozepsaná procedura v době večeře, nebo těsně po příjezdu- na avizo o pozdějším příjezdu nikdo z hotelu nereagoval). První večeře (jakoby z minulého dne)

Персонал
8
Services
9
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
8

Iva K.

одинокий путешественник, 2.11.2015

Karlovarský kraj

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Zvánovec Josef

Пожилые пары, 8.4.2015

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
6

Olga Kubová

Группы друзей, 1.12.2014

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Všechny služby byly perfektní.

  • Přístup personálu k našim požadavkům, např. výběr stravy, procedur.

Персонал
10
Services
9
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
5

Jan Crkva

Пожилые пары, 9.6.2014

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Služba SPA - krátká doba rezervace pobytu

Персонал
9
Services
8
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
9

David Konvalina

Молодая пара, 7.3.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10

Anonym

Пожилые пары, 28.3.2013

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Velmi malý výběr zeleninových salátů u večeře. V jiných zařízeních byl výběr větší.

Персонал
10
Services
9
Чистота
9
Комфорт
8
Value/money
8

Hana Daňhelová

одинокий путешественник, 22.5.2012

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Perfektní načasování procedur, ochota personálu

Персонал
9
Services
7
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Věra

Другая группа, 5.12.2011

Praha, ČR

  • Общий рейтинг
88 %
  • Krásná stavba, komfortní pokoje, léčebné procedury na místě. Trochu pokulhává jídlo, které připomíná závodní jídelnu či zotavovnu ROH (i když to lidem většinou asi chutná), neškodila by inspirace Polreichem...

Персонал
8
Services
9
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
7

Dalibor Schulz

Пожилые пары, 19.9.2011

Mladá Boleslav, ČR

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
8

doc. Karel Tabery

Пожилые пары, 30.6.2020

Olomoucký kraj

  • Общий рейтинг
90 %
  • že hotel je v centru lázní a přesto tam bylo v noci ticho a klid. Strava byla chutná, obsluha v jídelně rychlá, organizace procedur skvělá a setkání s doktorkou příjemné.

  • U některých večeří byl jen plátek masa se zeleninou bez přílohy, o čemž jsme nebyli předem informováni. Na požádání jsme ale dostali pečivo.

Персонал
9
Services
9
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
8