+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Lázeňský hotel Kijev Отзывы

рейтинг отеля

92%
идеальный

219 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    96%
  • Оборудование

    91%
  • Комфорт

    91%
  • Соотношение цена / качество

    87%
Показать отзывы от:
  • Семья с маленькими детьми
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Anonym

одинокий путешественник, 18.6.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Anonym

Другая группа, 3.8.2010

Čeština

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
9
Чистота
8
Комфорт
9
Value/money
8

Marie Kárníková Ing.

одинокий путешественник, 18.6.2010

Čeština

  • Общий рейтинг
84 %
  • S ubytováním i službami v hotelu jsem byla velmi spokojena

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 13.7.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
9
Чистота
10
Комфорт
7
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 30.8.2019

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %
  • Pobyt v hotelu maximální spokojenost,ochota personálu,čistota v hotelu i na pokoji. Určitě pojedu příště znovu a na delší pobyt.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
5
Value/money
8

Květa Nádeníčková

одинокий путешественник, 17.10.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
9
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8

Helena Chocholatá

одинокий путешественник, 7.9.2016

Moravskoslezský kraj

  • Общий рейтинг
86 %
  • Byla jsem velice spokojená s úrovni hotelů i s personálem. Určitě se budu ráda vracet.

  • Čistota a úroveň hotelu Personál vstřícný, milý Úroveň prováděných procedur

  • Vařená jídla nebyla chuťově moc dobrá, vše plané a vařeno spíš na "vodě" Matrace v posleli přílíš tvrdé, po operaci kyčle to není dobré. Kulturní vyžití slabé, a když už nějaká kulturní akce byla, tak slabá propagace. Chybí kino - promítání filmů, prý se někdy promítá v Císařských lázních, ale nebylo se kde dopátrat Propagace kulturních programů byla jen na promedání koncerty a divadlo.

Персонал
10
Services
7
Чистота
9
Комфорт
10
Value/money
7

Alena Čáberová

Пожилые пары, 18.5.2015

Vysočina kraj

  • Общий рейтинг
86 %
  • Přístup personálu ke klientovi Perfektní ubytování

  • Nelze parkovat u hotelu jídlo dobré, ale jako příloha většinou jen brambory a menší porce

Персонал
9
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Anonym

Группы друзей, 7.5.2015

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
86 %
  • Tiché,klidné prostředí,báječný a ochotný personál.

  • Stravování:často byla rýže s univerzální hnědou omáčkou.Za celý týden nebyly jako příloha knedlíky kromě ovocných.

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
8
Value/money
8

Dagmar Malá

одинокий путешественник, 5.5.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %
  • příjemné prostředí většinou milý personál čistota dobré jídlo vynikající masáže

  • Mírný chaos v typu procedur a jejich kombinaci v pobytu nejistota v tom, na co mám nebo nemám nárok cvičení v tělocvičně bylo zaměřeno jen na hosty s významnými problémy a tím chybělo v nabídce alespoň jedno cvičení typu pilates, aerobic atd.

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
8

Marcela

одинокий путешественник, 21.9.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %
  • Ochotný personál v léčebně. Při objednání dalších procedůr nám vyšli vstříct. Veškeré léčebné procedůry jsou v lázeňském domě. Procedůry jsou uzpůsobené zdravotnímu stavu pacienta. Byla jsem zde se svojí maminkou jako samoplátce a rády se sem vrátíme.

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
7
Value/money
8

Anna Janoutová

Другая группа, 17.3.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %
  • Přístup personálu ke klientům. Pro všechny bylo prioritou aby si klient odpočinul a lázně si užil. A to jsem taky udělala - děkuji.

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
8
Value/money
8

Naďěžda Michálková

Пожилые пары, 27.11.2013

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
86 %
  • Velmi dobrá lázeňská péče - i welnes vybavenost hotelu

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
7

Olga Kočová

одинокий путешественник, 6.10.2012

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
86 %
  • Výběr z pěti jídel až pátý den pobytu. Do té doby jídlo bylo vybráno personálem.

Персонал
9
Services
8
Чистота
8
Комфорт
9
Value/money
9

Pavel

Пожилые пары, 4.9.2023

Čeština

  • Общий рейтинг
88 %
  • Příjemný prostředí a personál.

  • Nelíbilo se nám počasí, ale to se nedá ovlivnit.

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Anonym

Группы друзей, 29.5.2023

Karlovarský kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Pobyt v hotelu Kijevv neměl téměř chybu:

  • Čistota hotelu. Velice příjemný, vstřícný a ochotný personal - hotelová i lázeňská služba. Vybavenost hotelu - množství a pestrost lázeňskych procedur

  • Slabším článkem byla kuchyně - ale měli jsme jen polopenzí - snídaně byly pestré a v pořádku. Večeře možná mohly být trochu víc pestřejší v nabídce, kvalita, ale byla celkem v pořádku

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Anonym

Пожилые пары, 17.3.2023

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8

Helena Šlégrová

Пожилые пары, 27.2.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %
  • Čistota. Příjemné a ochotné recepční.

  • Zima na pokoji. Přesto, že byl hotel kapacitně poloprazdny, měli jsme krajni rohový pokoj tudíž že všech stran zima u nezateplene budovy. Navíc táhlo od oken a balkonu. Hlaseno na recepci. Pan opravar prisel hned. Bohuzel s tim nic moc nejde delat. Nejstudenejsi pokoj.Jako komerční klienti bychom očekávali jiny pokoj a též bohatší a pestřejší stravu než klienti kteří tam byli ubytování na pojistovnu.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
8

František David

Пожилые пары, 7.11.2022

Karlovarský kraj

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Milan Mikulík

одинокий путешественник, 4.10.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10